17. mai 2010

Turings


på lørdan var vi på setskæven en tur, for Karina har nemlig kjøpt huset til Ærsta!
Graaattiis! Vi er så glade for at det blei deg! :)
Så nå ser vi fram til å bli bedt på kaffe og kaker i Ærstahuset, hihi.

Etter at vi hadde titta litt rundt i huset etter ting vi måtte huske å ta med oss osv. fikk Ami og Alfa lekt ei god kule, dom er så morsomme å se på når dom leker så, haha, ser ikke ut som noen av dom eier ledd i kroppen..

Så dro vi opp til tante og onkel en tur, og nere på veien fikk jeg se venninna mi Trine og kjæresten hennes Joachim, dom sku på tur med Zorro, en BC på 12 år :)
Zorro er like leken og følger etter Alfa, dom er så søte sammen på tur så..
Så da gikk vi i skauen med dom i nesten to timer. Alfa var nok fornøgd på kvæll.
Ho lå inne og kosa seg mens vi vorsa litt på terrassen.

Russedåpen var klokka 04.00, en litt sliten gjeng som møtte opp der, men vart da no døpings og det var mange som var i farta.. 07.00 var det frokost hos foreldra til Kristine, veldig trevelig og veldig morsom frokost, hehe :p

Så rakk vi å sova litt før vi dro til Urskæv og så på barnetoget, deretter setskæven for å gi ut no russekort til unga som var der, så gikk turen videre til bjørkelangen, såå til Blaker.
Etter skansen dro vi himat til meg en tur å hvilte litt før vi skulle møte på Bjørkelangen for å gå i russetog klokka 5. Når jeg var hime i 6 tia la jeg meg og sov til 10 i dag, hehe :p

Så nå kan jeg slappe av litt framover, puuhh. Eller, først er det eksamen da. Denna uka har jeg eksamen på¨fredan, så er neste eksamen 27. Mai. Og i juni engang får vi vite hva vi kommer opp i muntlig.. Så er da litt å finna på framover æv..

Gleder meg til hælja, for da skal vi konk. Nannestad/Eidsvoll!
Men først må pota til Alfus bli bra da, ho har fått en liten rift i den.. Blæ.. Men får smøre på no saker og bruke sokk ute, så blir det nok bra :)

Shallabais!

Vors med trevelige venner!
Russebila parka etter toget.

Gullbilen væ :p




2 kommentarer:

  1. Vad cool Alfa är! Är hon också russ? ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja klart det :D Men ho fant ingen bukse som passa ;(

    SvarSlett