18. juni 2010

Aristoteles er kul.

Vælas beste jenter.. Alfa og Melba :)


Åhoi.. Mye som har skjedd siden sist.. Litt dårlig med blogging i det siste men :)

Viktigste er vel stevnet vårt og eksamenen. I prioritert rekkefølge, hehe..

Stevnet gikk veldig bra, men det er jo ikke så rart! Vi er så flinke til å jobbe i Nes så.. Vi trøkka feil på bestilling av vær, men alikkavæl var det mange som var ute og flævg. Vi er jo tross alt vanntette, heldigvis :)

Eksamen ja.. Kom opp i historie- Antikken og Norsk forhistorie. Kunne velge tema sjøl så da valgte jeg polis. Betegnelsen på alle greske bystater sånn omtrent 600 f.kr.. Ca.. Trur jeg svarte feil på spm om når det var så, haha det kan jo værra det samma!
Men det gikk veldig fint, jeg fikk til framføring helt greit og svarte så godt jeg kunne på alle spørsmåla jeg fikk etterpå.. Og det blei en herlig 5`er. Kunne ikke vært bedre avslutting på 13 års skolegang.. Glad for det :) Skriftlig har vi ikke fått no svar på enda, men den driter jeg litt i, det får gå som det går når det ikke gikk som det sku.

Ellers har det vært ganske chill de siste daga.
Alfa har vært med meg på skolen for å levere bøker og hjørt andre som hadde eksamen seinere enn meg. Så ho har blitt veldig god venn med bibliotekdamene :)
Veldig snill hund å ha med seg overalt, om ho ikke er for hyper da, hehe..
Så har a fått bada litt og tusla, så trur ho er fornøyd..

I dag har vi besøkt Even, tanteungen til venninna mi. Trilla en tur med Even da, han var jo såå gossin! Veldig trevelig :)

Ellers går det i VM. Hvem trur du vinner?

Slenger med no bilder fra de siste chilledaga :)


Mamma og Alfa på skævtur

Var så vidt ho hadde tid til å posere litt...
Klatre, klatre..

Stevne.. Bløt hund! Mamma kom for å se på oss :)

Bløøøtt!!

Men er fornøgd med løpa.. trur jeg, haha jeg har så sinnssyk dårlig hukommelse jeg!!
Men det blei da 3.plass i åpen hopp den ene dagen og 1.plass i hopp en av dagene..
Alfa er superflink!!! Nå må denna handlarn få fløtt på rompa si æv!

Var foresten på jakko/janita kurs og lærte noen morsomme jakkotusser her og der, hehe!
Morsomt å se åssen andre trener og åssen det funker :)
Veldig artig kurs, og for noen herlige instruktører da!

Sees i Gubrandsdalen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar