21. august 2010

ALFA!!!



Jeg har virkelig vælas beste hund jeg! ;)

Dro til Hønefoss i dag tidlig, bråbestemte oss for å melde oss opp i klasse 2 i går kveld så vi fikk sovi litt lenger :D Når jeg og Karina kom fram akkurat til da klasse 2 skulle gå hadde de ikke fått med seg at jeg rykka opp, og da var det visst ikke mulig at jeg fikk gå agilityklassen... Jaja.. Jeg var sinte-Line ei stønn, for jeg veit jo at det er mulig å gjøre om på.. Men jeg blei fort glad igjen da vi fikk gå hoppen..

Debuterte i hopp 2 og VANT. Herregud jeg elsker Alfa.


2 kommentarer:

  1. Gratulere med enda en seier;)
    Vi kjempe stolte av deg og Alfa.
    Klem fra alle oss her borte i Nordens Paradis

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bra resultater:D
    Nå slipper vi dere i kl 1, så det er supert :p

    SvarSlett