12. august 2010

Superdog


Alfa er vælas beste hund.

Vel gjennomført stevne nå førje hælj, det vart jo veldig bra.
Alfis var flink også- 2 førsteplasser i hopp og en 6. i åpen. I Ag tok jeg ho tilbake på feltet og i ag på søndag fikk a se et fint rør, men hadde alle felta, så jeg er meeget fornøyd med gullungen til mamsen! :) Ekstra trevlig var det at Dorte og Line kom nerover og de fikk komma innom å se hvor Alfis bodde. Veldig fin hælj. På kvæll etter at alt var rødda dro jeg og Karina med oss bikkjene inn til skæven på vogna der vi bada og slappa tå litt, skikkelig diggesen og hunda koste seg.

Etter ei hælj med bare agility får`n jo løst til å trene litt dagen etter æv da! Så Karina og jeg dro til containern vår for å ta en reak slalomøkt! Trente på vanskelige innganger og den med hoppinder like ved som dom ikke sku ta, men rett i slalomen.
Og jeg blei faktisk veldig imponert av Alfa, ho brukte huet og eide alle de innganger som var, nesten ihvertfall, hihi! :D Ho er virkelig superhund altså..

Resten av uka har vi flygi i skæven, vært på camping, hatt besøk og bada masse. En supersliten hund er godt å ha om kvælla :)

Nå skal jeg straksens dra å trene litt med Karina igjen!

Får slenge inn et par random blider fra i sommar- Mamma tar jo så mange bilder så dere får nesten følje ho på facebook :) Rekker ikke legge ut halvparten her engang. Hihi. Blir endelAlfabilder for å si det sånn ;)

Alfa var glad for å se igjen "mamman sin" :)
N; Alfa to år, Harriba 8 år.

Mamma bader mens Alfa koser seg på land- kan jo ikke bade tidlig på mårran!
Gromhunda :)
Svømmer så fint så:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar