13. januar 2009

SuperDog

I går var vi på trening igjen, trente litt fart på vippa og sånn..
Ho har en eeenoorm fart over vippa, så ho stopper nederst på vippa og får godbit :)
Ho er jo helt superduperoverflink ;)

I dag skal jeg på fotballtrening så kanskje Furiusen blir med, eller så blir a hjemme og loker ned mor og far ;D
Jenny Alfa og Bajas
Pen væ?
Alfa sleiker Truls o øyet og øret ;)


Adelheid og Bajas
Meg, Joa og Alfurius på skøytebanen.
(På facebook ligger det film av Alfa og meg.. Ho felte meg så jeg datt rett på rompa!)

Nydligheten

Så har vi planer om å stille i Bø da, om vi klarer å melde på ;)

Så ske vi t Follo og Moelven.. Men Alfa blir nok hime med mutter og fatter, vi har blitt så mange hunder i det siste så :p Cira,Alfa, Melba, Xo,Katie, Bærte og Zenta er THA GÆNG :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar