18. januar 2009

Trening, bryllup og blod

Hoihoi!

Halv 12 i dag tidlig blei vi plukka opp av Marthe og gjengen så dro vi til ridehallen for å trene i noen timer :) Det var deilig å få trent litt.
Trente først Melba, så Alfa :) Kjempefine komb. som Ann Karin og Bjørn hadde mekka.

Melba bjeffer som aldri føøør, så blir nok kanskje endel boffing på både Follo og Moelven, haha..
Menmen, ho skal få lov til å ha det morsomt så lenge jeg går med ho.. 10-0 til Melba, hehe.
Og takk til Marthe som lar meg få låne Melba, for jeg har lært uutruuli mye av ho og det hjelper meg myye nå som jeg trener Alfa også.

Gleder meg til stevne igjen, det er skikkelig koselig og morsomt- ikkeminst!
Fint om Melba hører litt på meg og da, selv om ho får lov til å være litt gærn ;)

Etter treninga blei jeg med Marthe til der ho skal ha bryllupet sitt til sommern, wow!
Det var skikkelig fint der! Lyst og fint. Iihaa. Tok noen småbilder der.. Og jeg som skal ta litt bilder i bryllupet må vel snart få fiksa speilrefleksen.. Argh, savner det!
Må vel sende det inn eller begynne å spare til nytt..

Så nå for tia ere bare "mammabilder" som jeg stjeler fra ho eller mine mobilbilder, så beklager kvaliteten.. Usj, blir deprimert ta sånt :p

Menja, blod ja... Jeg skulle BARE kløppe litt klør på furiusen da ho gjorde en rar iha bevegelse..oog.. Ja.. Det blør og blør og blør.. Prøvd kull, bakepulver, vann og alt.
kaliumpermanganatpulver hadde vært gull, men det hadde vi ikke..
Men heldigvis har det slutta å blø nå trur jeg.. Var ikke litt blod heller da.. Så ut som jeg hadde drept noen i badekaret.. Usj :p

I mårra begynner praksisen min- 3 uker på barneskolen i 3.klasse :)


Ekke snakk om å se på fotografen når det skjer så mye spennende på banen!

Nede ved baren

Inngangspartiet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar