2. mai 2009

En faantastisk disk :)


Vi stod opp tidlig i går, pakka sekken og blei henta av tegner`n Karina! ;)
Vi drusa til Moss og satte opp telt og lufta hunder, nå var vi klaare- tjohei.

Jeg var ganske nærvøs, men det var en veldig fin bane, og jeg sku jo bare ta det som ei trening uansett, nå har vi ihvartfall kommi igang! :)

Alfa satt pent og pyntelig på startstreken, ikkeno tjuvstarting!
Ho gikk raskt og fint hele veien, vi bare diska på at jeg sa "fraam!" når ho så på et annet hinder, så det gjøøkke no :)

Hoppløpet var .. ikkeno særlig :p Ho tjuvstarta, for når jeg snudde meg sto a under den første pinnen, hehe.. så vi tok bare strekka opp til røret og ga oss der, jeg blei stressa når jeg teenkte jeg sku gått tilbake! men det var litt seint når jeg allerede hadde sagt fram da :)
Så bjeffa ho litt og greier, så da tok vi bare raskeste vei ut av banen..

Superfornøyd med ho alt i alt jeg! Takla det vældig bra, min lille gullunge. Neste stevne nå blir vel Nannestad, så Oslo hundeshow.

Vi møtte jo noen andre pyrrer også da! Kim og Bambi pluss Ellen og Pop! Hyggelig å se dere igjen! Bambi er helt råå i banen :) Ligger vel i slekta, hihi.
Pop og Alfa lekte litt oppi skævven der også :)

Bjørn og Karina soler seg :D
Må jo leke litt!

Godt med knekkis ;D

4 kommentarer:

  1. Det var så kul att se er igår! Alfa är så härlig!

    SvarSlett
  2. Alfa är ju SNABB ju! :D Förstod så klart det, eftersom hon är syster till Bambi, men hade ingen aning om att hon var SÅÅÅÅ snabb!!!

    SvarSlett
  3. Heisan. Hyggelig å treffe dere i går. Alfa er jo så fin!!
    Ble det ikke noe av filminga av Alfa og Pop som lekte? Jeg filmet jo også litt, og kan prøve å legge det på bloggen :)

    SvarSlett
  4. Hehe! :)

    Kim, vi har noen snabba hundar :D

    Ellen; Datan er.. fooor treig :D Men regner med jeg får ut en film av Alfa og Pop som leker i løpet av morgendagen! :)

    SvarSlett