26. april 2010

Drammen hundefestival 2010


Tidlig lørdag morgen råna jeg og Karina til Drammeen, jihaa!
Når vi kom dit... måtte vi betale parkering! jiiihaa! :) Herregaudaost det er så lastlastlastlastlastyear folkens... Dere får mer enn nok penger uansett.. Jaja nok om det! :D

Var mange trevelige følk og morsomme baner!
Og Alfa var kjempeflink og gikk to feilfrie løp på lørdan, hopp og lag. Ag vart det no kødd pga meg så ho var veldig flink der æv da! Kjempetusentakk til Drammen hk. som lot meg gå prøvehund..
Jeg hadde selvfølgelig glemt å melde meg på lørdan, bare søndag hadde jeg klart å melde meg på, ehheeee. :)

Søndan hadde golfen sin første stevnetur og var godt fornøyd med det trur jeg, hihi.
Vi stappa den full av grinder, bur, skåler, tepper og bikkjer, fikk plass til alt gitt.
Denna dagen hadde jeg til og med meldt på (hurra) og Alfa gikk braa, men jeg glemte det lille ekstra skrittet ved slalomen, for det var sving til venstre rett etter, såå ja.. Selv om vi har trent endel på det å ga ifra i slalomen da, men får nesten trene litt mer på det nå utover.
Så der vart det 10 feil, husker ikke helt hva det andre var jeg, men karina filma så det får jeg se seinere :D

I ag-løpet var det lengden rett ut i intet, og under briefinga tenkte jeg; " føølg på det måå du huske", men det glemte jeg selvfølgelig! Flink hund! Faila handler :)

Er godt fornøyd med hælja jeg! Herlig å konk. ute igjen selv om jeg hadde sand overalt når jeg kom himat :p

Alltid trevelig å dra på tur med Karina, Katie og lille Ami (som ikke er så liten lenger) :)
Alfa elsker å leke med Ami :D

2 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga! Tänk om vi kunde vara lika flitiga med agilityn som er!

    Ska bli jättekul att träffas på lördag! Många kramar!!

    SvarSlett
  2. Ni är så duktiga! Tänk om vi kunde vara lika flitiga med agilityn som er!

    Ska bli jättekul att träffas på lördag! Många kramar!!

    SvarSlett