28. april 2010

Rainbow

Regnbuens farger <3>

Nå har jeg blitt ram på å blogge igjen gitt, men hjølper litt på at stemninga blir på topp når det er sol og snaart grønt gras- det liker vi! Og jeg feirer jo litt ekstra siden jeg er russ i år, hihi.

Dessuten har jeg, Nina, Karina og Stian pluss Marte har kjøpt oss en container som vi har satt på Bjørkelangen, like ved skolen min. Vi har noen hjemmelagde hindre og noen kjøpte så vi kan mekke en liten kombinasjon, så blir nok noen fine økter der utover sommeren! Pluss treningene med Nes gjengen, så detta blir nok en aldeles flotters agilitysommer! :) Vi skal jo på kurs også, tjohei!

Nå har jeg akkurat meldt på og betalt Nannestad/Eidsvoll og Oslo hundeshow.
Og dereeee! Husk å melde på Nes-stevnet da!!! Det blir superbra!
Til og med gratis parkering, hihihi. Og det er bare å komme med campingbiler og campingvogner.. Og hvis det er noen som vil være med å hjelpe til frivillig blir vi kjempeglade:)

TRYKK på linken under her for mer info om stevnet.


Nå skal jeg og Alfis benke oss foran TV`n.. Har kost oss i skæven i dag selv om det var litt bløtt.. Oog hatt en superfin trening :) Mot sommern er det nok slalominnganger, handlinga miii og felt som skal prioroteres.. Og etterhvert få til kortere svinger..

Sjekk ut bloggen til Marte forresten, der pryder lille Oline de siste innlegga :)



Karina har blitt supahflink til å fikse film, så da må vi jo utnytte det! Tihi! Takk Hoffis :)

psssst.. 1.Mai er det et helt år siden vi debuterte! Tia går så fort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar