2. juli 2010

Bilder!


Blir en liten bildeblogg i kveld. Tømte mobilen for bilder igjen, hehe :)


Når jeg og Alfa jogga/SPURTA i stad fikk jeg tidenes stikk as, æv!
Det var sikkert en million svarte insekter som var med oss på tur, dom flævg over huet mitt hele tia og irriterte meg skikkelig :( Uff! Er ikke rart følk blir deprimerte :(
Neste gang flyger jeg med bie-drakt..
Her er det utsikt fra et jakttårn vi pleier å gå forbi.
Alfa passer på campingvogna.



Jentekveld på campingen :)
Hm, husker ikke hva det heter, men detta er en severdighet! Jerpseth eller noe, heh. Var litt turister på vei himat fra Sverigetur :)




Var på bodding for å trene vanskelige slalominnganger i dag tidlig klokka 8 (!!!!!)
Joakimbrotha skulle ha kjøretime, han får væ snart lettmotorsykkel-lappen.. Så jeg var snill og kjørte han til Årnes daveitu, hehe. Jeg og Alfa venta like så godt på han i 3 timer, to timer trening (med pauser selvfølgeliig) pluss en rusletur rundt på Haga-stadion i en time :p




Sliten Alfa som slapper av på terrassen etter tur :)

1 kommentar:

  1. Hei lille Alfa!
    Lykke til i helgen, vi gleder oss til å høre om feilfrie løp og gode plassringer!
    Voff fra Pinjo og Pytt

    SvarSlett