23. juli 2010

Sommartidar



Nå i det siste har det blitt endel dagsutflukter med familie og venner, og det er jo alltid trevlig!
Har til og med fått tid til å tatt ei treningsøkt med Nina og Karina, klokka 8 om mårran til og med. Fornøyd med den, hehe.
Fått fløgi oss noen turer har vi æv, og det er ikke feil ;)

I går var vi på Finnskogen for å besøke nabon som har hytte der oppe. Veldig fint og stille der ihvertfall- Alfis koste seg med å flyge rundt å værra helt "sjeeef", bokstavelig talt.. Ho skal bestemme! Marion har en cavalier som heter Doffen, han er 10(?) år om ikke mer.. Og han blei jo kjempeglad når Alfa kom på besøk! Men Alfa ville ikke ha no karer rundt seg så ho var litt morsk mot han, men det gikk bra bare han holdt seg litt på avstand ;) Så Alfa gikk først, så kom Doffen tuslende, hehe. Gode Doffeloffen.

I kvæll blir det nok litt skåling med no kiile folk, deet ser jeg fram til.

Og Søndag drar jeg på en "liten" familietur til Ylvingen, den øya oppi Nord- Norge.
Alfa skal selvfølgelig være med :)

Og nå i detta øyblikk er jeg veldig spent på om det blir no småsøsken til Alfa! :D Pinjo skal vel føde vært øyblikk tenker jeg! Blir litt valpesjuk men foreløpig har jeg og Alfis det meeget topp! Så kanskje om noen år ;)
Alfa er skikkelig enebarn- "Her kommer jeg! jeg er først! Jeg bestemmer! Hallooo?? Ser dere meg eller?!" :D
Alfa sliten etter dagens herjing ;) Film i kjellern, og det er alltid kaldt i kjellern :p
Resten av bildene er fra en dag på hytta til venninna mi Camilla :)



Vi rodde, fiska, bada, grilla og spilte kort! En perfekt sommarsdag! :)


2 kommentarer:

  1. Åhhh. Älskar första bilden! <3

    SvarSlett
  2. hahaha, hyttetur ja - det var gøy, eller hva Camilla collet? :P

    SvarSlett