23. september 2010

For min egen del..

Var ute nå i stad og trente litt triks med Alfisungen, og jeg glemmer jo nesten hva ho kan!
Så må sette opp en liten miniliste her av de "viktigste" tinga.. Sånn i forhold til morsomheter da, hihi. Ho er jo utlært i AG ;))))))

- Gjømme seg (ta huet under armen min mens ho holder poten(e) på armen min)
- Krabbe (krabbe langs bakken med helt utstrakte bakbein)
- High five
- "danse" (snurre rundt)
- Bukke (bakroppen blir igjen i været :b)
- Helt ned (ligge med hue most ner i bakken)
- "Touch" ( ta labben på ting jeg peker på)
- Gå til mamma, Truls, pappa og Joakim, pluss noen flere navn ho kan :)
- Gå tilbake

Ting vi driver og lærer:

-Løfte bare et bein
- Slalom mellom beina (nesten ferdig!)
- Rull rundt

Plusspluss..

Har farta litt rundt på stevner og sånn i det siste, men får ikke skrivi om det nå, har så dårlig hukommelse :p

Derfor vil jeg heller si "velkommen" til Pinjo`s (mamman til Alfa) siste kull- Allfe valpa har fått nye herlige hjem :D Føles akkurat ut som vi har fått flere familiemedlem i "familien" vår! Hihi.
Toppers! Gleder meg til Djume Djume`s treff som vi må få mekke en gang i framtia :)

Ellers så er det endel skolearbe, men det er jo bare gøy da.. Siden det intr. meg så går det bra.
Morsomt å gå førskolelærer!! Særlig i dramatimene, og musikk da! Hoho!

Ha en fantastisk kveld videre, mine duer!

Jo, en ting til! Bambi, Alfa`s halvsøster er skikkelig TV stjerne! Det er fra dom vi får endel inspo. fra ;) Ligger vel i slekta væ! :D Titt inn på Kim og Bambi (med fleeere! blant annet "Nye" FINK! halvbror av Alfa!) Ligger link på siden her------------->

Gooodkveld!

Hæ? Er du seriøs? Stå opp alt nå?


3 kommentarer:

  1. Söta Alfusen! Vi glädjer oss också stort till en skicklig Djume Djume-träff! Vi börjar bli en stor familj!!

    SvarSlett
  2. så flinke dere er :) gleder meg t gjeterhundekurset :D

    SvarSlett
  3. Ja ikkesant, Kim! Er koselig med en liten fam. :D

    Lene: Jaaa! Det blir så morsomt :D

    SvarSlett